Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Εν αναμονή των νέων για τον καινούριο σταθμό ΚΤΕΛ Αχαΐας και το πρόβλημα με τον προαστιακό Πάτρας

Όπως είχαμε ενημερώσει σε προηγούμενο άρθρο μας στις 15 Μαρτίου θα γινόταν o διαγωνισμός για την επιλογή αναδόχου που θα κατασκευάσει το νέο τερματικό σταθμό του ΚΤΕΛ Αχαΐας. Είναι 18 Απριλίου αλλά ακόμα δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση από το ΚΤΕΛ καθώς και από τα τοπικά media. Ελπίζουμε να προχώρησε η διαδικασία και να μην υπάρχουν άλλες καθυστερήσεις. 
Στη φωτογραφία βλέπουμε το κτήριο των πρώην μύλων Αγίου Γεωργίου και το μικρό σχετικά χώρο μπροστά (με τα σταθμευμένα λεωφορεία) όπου σύμφωνα με τις πληροφορίες θα κατασκευαστεί ο νέος σταθμός. Είναι δύσκολο να σκεφτεί κανείς πως το υπάρχον κτήριο μπορεί να γίνει σταθμός ΚΤΕΛ καθώς το μισό κτήριο είναι χρόνια εγκαταλελειμμένο ενώ επιπλέον φαίνεται να είναι πολυόροφο (που έχει αμφίβολη χρησιμότητα ως σταθμός). Επίσης ο χώρος που υπάρχει μπροστά είναι πραγματικά πολύ μικρός για τα μεγέθη της κίνησης που εξυπηρετεί το ΚΤΕΛ Αχαΐας. Θα περιμένουμε να δούμε τα σχέδια με μεγάλο ενδιαφέρον ελπίζοντας οι μηχανικοί που έχουν αναλάβει τη μελέτη να παρουσιάσουν κάτι πραγματικά σύγχρονο και λειτουργικό. Υπενθυμίζουμε ότι ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΚΤΕΛ είχε δηλώσει πριν κάποιο καιρό "Βάσιμα ελπίζουμε ότι το 2020 θα είναι έτοιμος ο σταθμός και τότε θα είμαστε ευτυχείς για το αίσιο τέλος μιας πολύχρονης κοπιώδους προσπάθειας"


Πιθανά προβλήματα με τη λειτουργία του Προαστιακού
Στην ίδια φωτογραφία βλέπουμε και δυο αμαξοστοιχίες GTW-2/6 DMU (Ελβετικής κατασκευής) που χρησιμοποιούνται για τα δρομολόγια του Προαστιακού Πάτρας. Ο προαστιακός χρησιμοποιεί μια μονή γραμμή στενού εύρους (μετρική) "αρχαίας" εποχής. Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτησή μας έχουν ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό τα έργα για την κατασκευή της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Ψαθόπυργος-Ρίο. Αυτή την περίοδο τα έργα εξελίσονται στην περιοχή των Αραχωβιτίκων και πλησιάζουν στον Άγιο Βασίλειο. Υπάρχει σίγουρα προβληματισμός για το τι θα γίνει με τα δρομολόγια του προαστιακού όταν τα έργα φτάσουν στον Άγιο Βασίλειο και λίγο αργότερα στο Ρίο. Από ότι έχουμε δει δεν υπάρχει επαρκής χώρος (πλάτος) ώστε να γίνονται παράλληλα τα έργα για τη νέα γραμμή και ταυτόχρονα να εκτελούνται δρομολόγια, αλλά θα περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ. Θα ενημερώσουμε σχετικά όταν θα έχουμε πιο επίσημη πληροφόρηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου