Κοντός ψαλμός αλληλούια. Ας ελπίσουμε να πέσει μέσα ο κ. Καραγιάννης. Υπενθυμίζουμε ότι το έργο έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί τέλος του 2018.
Στη φωτογραφία βλέπουμε τις ήδη στρωμένες σιδηροτροχιές στο νέο σιδηροδρομικό σταθμό Αιγίου.
Τώρα τα κακά νέα. Πρώτο κακό νέο είναι η μεγάλη καθυστέρηση στην ολοκήρωση της γραμμής μέχρι το Ρίο. Το έργο της ολοκλήρωσης της γραμής μέχρι το Ρίο σύμφωνα με όσα είπε ο Γ.Γ. Υποδομών κ. Δέδες πριν μερικές εβδομάδες θα πάρει μέχρι το 2023 (!!). Υπομονή λοιπόν άλλα 4-5 χρονάκια για να δούμε το τραίνο στο Ρίο.
Το δεύτερο κακό νέο είναι ότι η δημοπράτηση για το τμήμα Ρίο-Πάτρα θα γίνει το 2020, καλά κρασιά λοιπόν αν σκεφτούμε και τις αντιδράσεις που υπάρχουν από το Δήμο (που σα να ζει σε άλλη χώρα ζητάει μεγάλου μήκους υπογειοποίηση - πράγμα εκτός χρηματοδοτικών δυνατοτήτων) αλλά και από την ουδέτερη στάση της περιφέρειας.
Εντωμεταξύ από όσα βλέπουμε το έργο της υποδομής Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος κινείται με αργούς ρυθμούς. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η άνω οδική διάβαση Ψαθοπύργου είναι σχεδόν κατασκευασμένη εδώ και πολλούς μήνες αλλά έχει εγκαταληφθεί και δεν δίνεται στην κυκλοφορία. Το ίδιο με τα έργα στην Παναγοπούλα όπου δουλεύουν με ρυθμούς κότας. Σε ότι αφορά το τμήμα μέχρι το Αίγιο λογικά έχουν ήδη τοποθετηθεί οι γραμμές στο τμήμα μεταξύ Κιάτου-Ξυλοκάστρου ενώ στο κομμάτι μετά το Αίγιο (μέχρι τη Ροδοδάφνη) το έργο κυριολεκτικά σέρνεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου